تور ایلام، لرستان، کرمانشاه (سه استان با جاذبه های تاریخی و طبیعی مطرح)

تور چند روزه کرمانشاه،ایلام، لرستان

در این تور چند روزه با بسیاری از جاذبه ها و دیدنی های استان های ایلام، لرستان و کرمانشاه آشنا خواهید شد. این تور چند روزه مروری بر تمدن های کهن باستانی ایران است که ترکیبی از تور طبیعت گردی، تاریخی و فرهنگی می باشد. در این تور چند روزه با ایرانگردی شرکت پارسوآ همراه باشید. در ادامه خلاصه ای از این س استان و جاذبه های آن را خواهیم خواند. شرکت پارسوآ در این تور چند روزه از خدمات خاص و ویژه ای در این تور تدارک دیده است. شما در هتل ها و اقامت های استاندارد و جذابی اقامت خواهید داشت و از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعت گردی خاصی دیدن خواهید نمود. ماشین توریستی در اختیار به همراه لیدر و لیدر محلی بهر خواهید برد. 

استان کرمانشاه

این استان یکی از پر جاذبه ترین استان های ایران می باشد که شهر کرمانشاه مرکز این استان است. شهر کرمانشاه بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر این استان کرد نشین می باشد. این استان دارای جاذبه ای بسیار زیاد تاریخ و فرهنگی می باشد که هر ساله توریست های زیاد داخلی و خارجی را به سوی خود می کشاند. از جمله دیدنی های این استان می توان به این موارد اشاره نمود. معبد آناهیتا، مجموعه تاریخی بیستون، طاق بستان، مسجد جامع شافعی، کارونسرای شاه عباسی، و بسیاری از آثار دیگر.

تور کرمانشاه

استان ایلام

این استان که در تور چند روزه از آن دیدن می کنید در دل زاگرس پوشیده از کوه و جنگل می باشد. مرکز این استان شهر ایلام می باشد. این استان مملو از آبشار ها، تنگه ها و جاذبه های طبیعی می باشد و همچنین از طرفی این استان جایگاه تمدن های متفاوتی بوده است که پر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی می باشد. عمده جمعیت و اقوام این استان را کردها تشکیل می دهند و اقوام لر در رده دوم این استان قرار می گیرد. از جمله دیدنی های این استان می توان به این موارد اشاره نمود. کاخ فلاحتی، قلعه والی، تنگه رازیانه، غار روباز زینه گان، شهر تاریخی سیمره، دره شهر، تنگه بهرام چوبین، دریاچه دوقلو سیاه گاو، آبشار ماهوته و بسیاری از جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان.

استان لرستان

این استان یکی از استان های غربی کشور می باشد که بخاطر آبشارها و جنگل های بلوتش شهرت دارد. در این تور چند روزه از این استان و شهر خرم آباد دیدن خواهید نمود. استان لرستان قدمتی چهار هزار ساله دارد یکی از قدیمی ترین سکونت گا های شناخته شده در تاریخ ایران باستان می باشد. فصل بهار و تابستان یکی از بهترین فصل های می باشد که به این استان می توان سفر نمود. از دیدنی های آن می توان به قلعه فلک و الافلاک،مناره آجری، گرداب  سنگی، بام لرستان ، دریاچه کیو و بسیاری دیگر اشاره نمود.

تور لرستان

 

 

 

این سفر در یک نگاه
محل حرکت تور: میدان آرژانتین وسیله نقلیه محلی: ندارد
قیمت برای هر نفر ۱,۱۱۱ تومان
وسیله نقلیه اصلی: ون VIP مدت: 5 روزه
ساعت حرکت:05:30 مدت مرخصی:
تور سه استان ایلام، لرستان و کرمانشاه از آن دست تورهای است که بخش هایی از شکوه و عظمت ایران باستان را نظاره گر خواهید بود.
روز اول- حرکت به کرمانشاه

امروز ساعت 05:30 از میدان آرژانتین به سوی کرمانشاه حرکت می کنیم و پس از صرف صبحانه تا شهر کنگاور ادامه مسیر می دهیم و از معبد زیبای آناهیتا الهه آب و باروری دیدن می کنیم، بعد از صرف ناهار به سوی کرمانشاه ادامه مسیر میدیم و در بین راه از مجموعه باستانی بیستون و مجسمه هرکول دیدن می کنیم و سپس به شهر کرمانشاه می رسیم و در محل اقامت برای استراحت و اقامت شبانه مستقر می شویم. شب را میتوانید از رستوران های شبانه و غذاهای معروف کرمانشاهی لذت ببرید. 

معبد آناهیتا
مجسمه هرکول

پس از صرف صبحانه از طاق بستان و چندین منطقه دیدنی شهر کرمانشاه دیدن می کنیم، و بعد از صرف ناهار راهی شهر ایلام می شویم و در حومه شهر از غار زینه گان که در واقع به یک غار روباز جذاب می یباشد دیدن می کنیم و بعد از آن به سوی شهر ایلام و محل اقامت باز می گردیم.

طاق بستان

پس از صرف صبحانه و بازدید از عمارت والی و موزه مردم شناسی به سوی دره شهر حرکت می کنیم و در بین راه از تنگه رازیانه بازدید خواهیم داشت و بعد از رسیدن به دره شهر و صرف ناهار به سوی طبیعت زیبای اطراف دره شهر می رویم و از دریاچه دوقلوی سیاه گاو، آبشار ماهوته و پشت قلعه دیدن می کنیم و برای استراحت و اقامت شبانه به اقامتگاه می رویم.

دریاچه سیاه گاو

بعد از صرف صبحانه و تحویل دادن محل اقامت ، از شهر تاریخی  سیمره که بزرگترین محوطه تاریخی ایلام می باشد و سپس از آتشده چارطاقی دیدن می کنیم – در ادامه گشت ها به سمت تنگه بهرام چوبین می رویم و از این تنگه تاریخی و طبیعت زیبای آن لذت خواهیم برد ، در ادامه مسیر به سوی خرم آباد از پل تاریخی گاو میشان مربوط ب دوران ساسانی دیدن می کنیم، ناهار را در پل دختر می خوریم و در ادامه از آبشار زیبای افرینه دیدن می کنیم و در نهایت به شهر خرم آباد می رسیم.

شهر سیمره

بعد از صرف صبحانه محل اقامت خود را تحویل داده و از چند آثار دیدنی خرم آباد از جمله قلعه فلک الافلاک دیدن می کنیم و سپس راهی تهران می شویم و در بین راه در شهر بروجرد ناهار را صرف خواهیم نمود و بعد از استراحتی کوتاه راهی تهران می شویم.

تور لرستان

جزئیات اقامت

خدمات:
لیدر به همراه تور، کلیه ورودیه ها، بیمه، ون توریستی شیک در اختیار، 4 شب اقامت در هتل های 4 ستاره و بوم گردی با صبحانه، تعداد 2 ناهار و 1 شام، کلیه میان وعده های روزانه،

خدمات شامل این موارد نمی شود:
ترانسفر های خارج از ساعات تور، گشت های غیر از روز شمار تور،

توجه:
لطفا جهت خرید تور مبلغ را به مشخصات ذیل واریز نمایید و به کارشناسان فروش به شماره تلفن 02191014140 اعلام نمایید.

شماره کارت: 8662-2874-8610-6219
شماره شبا: 01-7430-0830-8000-0807-0560-23 IR
بانک سامان
به نام: محمد حسین پناهی نیکو

لوازم ضروری

  • کفش کوه پیمایی و یا کفش مناسب راهپیمایی سبک
  • کوله پشتی کوچک
  • لباس مناسب و راحت طبیعت گردی و شهرگردی
  • کلاه و عینک آفتابی
  • کاپشن بادگیر و لباس گرم اضافه
  • پانچو ویا کاپشن بارانی سبک
  • باتوم کوه پیمایی
  • قمقمه یا ظرف آب
  • هد لامپ یا چراغ قوه
  • لوازم و داروی شخصی
  • کوله پشتی بزرگ مناسب وسایل سفر
  • شناسنامه و کارت ملی
  • پول

لوازم پیشنهادی

  • بالش پشت گردنی و پتوی کوچک سفری جهت استراحت داخل ماشین/هواپیما
  • نخ و سوزن و بند کفش اضافه
  • فلاسک کوچک
  • لوازم استحمام و آب تنی در صورت وجود شرایط آب تنی
  • دوربین عکاسی
  • نقشه راهها و یا نقشه مقاصد مورد سفر

جدول پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیحات
۱رستورانپارسوآرستورانپارسوآرستورانگردشگرهتل-
۲هتلپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتل-
۳هتلپارسوآرستورانپارسوآاقامتگاهپارسوآاقامتگاه بومگردی-
۴اقامتگاهپارسوآرستورانگردشگررستورانگردشگرهتل-
۵هتلپارسوآرستورانگردشگر----

اقامت‌ها: ۳ شب هتل، ۱ شب اقامتگاه بومگردی
پارسوآ: کلا ۸ وعده شامل: ۵ وعده صبحانه، ۲ وعده ناهار، ۱ وعده شام
گردشگر: کلا ۶ وعده شامل: ۳ وعده ناهار، ۳ وعده شام

قوانین تور پارسوآ

قوانین تور و مقررات عمومی تورهای پارسوآ کاشفان سزمین پارسوآ یک شرکت…

قوانین تورهای داخلی

قوانین تورهای داخلی توسط وزارت گردشگری ارائه می گردد و کلیه آژانس…

نوشته‌های مرتبط
تور کرمانشاه
سفر به کرمانشاه

جاذبه‌های گردشگری در سفر به کرمانشاه فرهاد تراش در غرب کوه بیستون…

تور ایلام
جاذبه های ایلام

جاذبه های ایلام یکی از شهرهایی که در در غرب کشور دارای…


کشورهای مورد بازدید
ایران

خلاصه ای از ایران ایران سرزمینی که در گذشته به نام پارس…


شهرهای مورد بازدید
ایلام

استان ایلام یکی از زیباترین استان‌های غربی ایران است که مردمان خونگرم…

کرمانشاه

کرمانشاه به این مطلب امتیاز دهید

خرم آباد

به این مطلب امتیاز دهید

دره شهر

به این مطلب امتیاز دهید